فارکس و ارزهای دیجیتال در سایت فیماچارت Fimachart

فیماچارت یک وب سایت کامل در زمینه آموزش، اخبار و تحلیل بازارهای مالی است. در دنیای امروز، بازارهای مالی بسیار مورد توجه قرار گرفتنه اند. فرقی ندارد شما چه شغل و چه نوع منبع درآمدی داشته باشید، در چه سن و سالی باشید یا حتی مدرک تحصیلی شما دیپلم باشد یا فوق دکترا!

بازارهای مالی مانند بورس ، فارکس و ارزهای دیجیتال وجود دارند که هر کسی می تواند با اندکی مطالعه و تجربه به درآمدهای باورنکردنی دست پیدا کند. فقط کافی است کمی ریسک پذیر باشید و سعی کنید از دنیای مدرن بازارهای ملی عقب نمانید.

lhyv_q1.jpg

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، مهمترین بازارهای مالی که در دسترس ما هستند، بورس، فارکس و ارزهای دیجیتال هستند که در ادامه به صورت خلاصه و مفید هر کدام را جداگانه توضیح خواهیم داد:

بورس تهران

بهترین گزینه برای شروع، بورس تهران است. معامله در بورس تهران ساده است و پیچیدگی زیادی ندارد. فقط کافی است به یکی از کارگزاری های بورس یا دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و یک کد بورسی دریافت کنید. سپس با کمی آموزش و شروع سرمایه گذاری با مبالغ کم، تجربه کسب کرده و سپس به مرور سرمایه های بیشتری را وارد بورس کنید. با مراجعه به بخش آموزش بورس در سایت فیماچارت نیز می توانید به مقاله ها و ویدئوهای آموزشی بورس دسترسی داشته باشید. در حال حاضر کمترین مبلغ برای شروع سرمایه گذاری در بورس تهران ??? هزار تومان است.

فارکس

فارکس بزرگترین بازار مالی دنیا است که در آن روزانه میلیاردها دلار پول جابجا می شود. ماهیت فارکس با بورس متفاوت است و در آن سهام خرید و فروش نمی شود. شما در بازار فارکس به مبادله جفت ارزها می پردازید. فارکس یک بازار دو طرفه است، یعنی شما می توانید با بالا رفتن یا پایین آمدن جفت ارزها سود کسب کنید. یکی دیگر از جذابیت های فارکس، استفاده از اهرم است. شما می توانید از اهرم های بسیار جذاب استفاده کنید و با مبالغ کم سودهای کلان بدست آورید. البته قطعا همانطور که می تواند برای شما بسیار سودآور باشد، در صورت نداشتن علم و تجربه، ممکن است تمام سرمایه شما را نیز نابود کند. البته با مدیریت سرمایه و رعایت ریسک به ریوارد مناسب می توانید از ضررهای زیاد جلوگیری کنید.

با مراجعه به بخش آموزش فارکس در سایت فیماچارت نیز می توانید به مقالات و ویدئوهای آموزشی مبتدی تا حرفه ای دسترسی داشته باشید.

ارزهای دیجیتال

حوزه ارزهای دیجیتال جدیدترین حوزه بازارهای مالی است که نسبت به بورس و فارکس از پیچیدگی بیشتری نیز برخوردار است. بیت کوین به عنوان اولین و باارزش ترین ارز دیجیتال در دنیا شناخته شده است و بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند آینده مالی دنیا تحت سلطه ارزهای دیجیتال خواهد بود. بهتر است شما نیز در مورد حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال مطالعه کنید و حتی اگر قصد سرمایه گذاری در این بخش را ندارید، باز هم مطالعه هرچند ناچیز در این زمینه داشته باشید تا از دیگران عقب نمانید.

در حوزه ارزهای دیجیتال نیز سایت فیماچارت به طور کامل آموزش، اخبار و تحلیل های بروز را قرار می دهد تا علاقمندان به این موضوع بتوانند به یک منبع مطمئن و بروز دسترسی داشته باشند.

سایت فیماچارت تمامی بازارهای مالی ذکر شده در بالا را به طور کامل پوشش می دهد. در سایت ما می توانید به صدها مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید. همینطور روزانه و به صورت کامل اخبار بازارهای مالی را پوشش می دهیم تا بتوانیم به عنوان یک منبع کامل در این زمینه شناخته شویم.

سوم ماه مه ????

سوم ماه مه ????

تابلوی نقاشی اثر فرانسیسکو گویا

s8ia_k3.jpg

سوم ماه مه ???? یک تابلوی نقاشی اثر فرانسیسکو گویا نقاش اسپانیایی است که بین سال‌های ???? تا ???? و تنها در وقفه‌ای دو ماهه با دوم ماه مه ???? خلق شده‌است. در این اثر، تیرباران شهروندان مادریدی توسط سربازان امپراطوری فرانسه در خلال سال‌های اشغال اسپانیا به دست ناپلئون به تصویر کشیده شده‌ است.

این اثر را به جرات می‌توان اولین نگاره به معنای واقعی کلمه انقلابی نامید. تحولی که در موضوع کار، سبک و نوع نورپردازی به وضوح قابل مشاهده‌ است، سال‌ها بعد در کارهای استادانی نظیر ادوار مانه و پابلو پیکاسو تکرار می‌شود. نورپردازی بریده بریده و هدفمند در حضور المان‌هایی نظیر مرگ و وحشت از اصولی است که پابلو پیکاسو در شاهکارش گرنیکا در حدود ??? سال پس از «سوم ماه مه ????» استفاده کرده‌ است.

جزئیات اثر

 

در سوم ماه مه ????، گویا برگی از تاریخ را به تصویر کشیده‌ است، هنگامی که مردم مادرید در مقابل اشغالگران فرانسوی در دوم ماه مه سال ???? میلادی به پاخواستند. اما در همان روز و روز بعد، پاسخی سریع و وحشیانه گرفتند. مورخان به کشتار بیش از ???? نفر از مردم بیگناه در جریان شورش‌های مادرید اشاره کرده‌اند. در سمت چپ کار، گروهی از مردم عادی بر روی خاکِ آغشته با خون و اجساد کشته‌شدگان زانو زده‌اند و رو به سوی جوخه آتش دارند. گروهی نیز به عنوان تماشاگر تقریباً در مرکز تصویر دیده می‌شوند. آسمانِ کاملاً تاریک و کدر، فضای تیره و غم‌افزای کار را تقویت می‌کند و حسی مرده، عاری از کوچکترین اجزای زندگی می‌دهد. تنها منبع نور صحنه، فانوسی مکعب شکل است که مقابل پاهای سربازان قرار گرفته‌است و صحنه کشتار را روشن می‌کند.

تمرکز اثر بر مردی است که با پیراهن سفید و شلوار زردرنگ در نیمه چپ کار و در میان محکومین قرار گرفته‌ است. نوع نورپردازی و فضای روشن اطراف این فرد باعث می‌شود تا چشم هر بیننده‌ای در وهله اول وی را ببیند. نکته مهمی که در این میان وجود دارد، نحوه قرار گرفتن دست‌های مرد محکوم است. گویا به زیبایی انتخاب را به بیننده واگذار کرده‌ است تا از میان عجز و لابه برای بخشش تا پذیرا بودن مرگ با آغوش باز، یکی را انتخاب کند. همچنین V شکل بودن دستهای مرد محکوم و تکرار این المان در مردی که دقایقی پیش با گلوله کشته شده و با همان ترکیب روی زمین افتاده‌ است، گریزی کوتاه به سمبولیسم دارد.

در میان محکومین در سمت چپ کار، یک راهب با سری تراشیده دیده می‌شود که دستانش را برای دعا کردن در هم گره زده‌ است اما به جای این که دستان وی به سمت آسمان نشانه رود، زمین را می‌بیند. نگاه سنگین راهب به زمین و نحوه قرار گرفتن دستان در هم گره خورده‌اش، بیشتر متوجه ردیف سربازان برای بخشش است تا خداوند. در پشت راهب، مشتی گره کرده دیده می‌شود که در میانه راه برای بالا رفتن قرار دارد. نگاه مرد صاحب مشت خالی از هرگونه حس امید است و اینگونه به نظر می‌آید که وی بالا بردن مشتش را به نشانه اندک مقاومت در مقابل تصمیم این جلادان، کاری عبث و بیهوده می‌داند و در نهایت مردی که دستانش را طوری قرار داده‌است تا حایل صورتش و گلوله‌ها شود، به خوبی مرگ و ترس از آن را نشان می‌دهد.

این اثر به همراه «دوم ماه مه ????» هم‌اکنون در موزه پرادو در شهر مادرید نگهداری می‌شود.

خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 در برخی از شهرهای ایران از جمله اصفهان تقاضا برای خرید لوازم استوک کیا بسیار زیاد بوده و همین امر باعث شده تا بازار لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان از جوش و خروش بالایی برخوردار شود. این لوازم از دیدگاه اقتصادی در رده بالایی قرار می گیرند چرا که تقریبا بسیاری از مردم بطور مستقیم یا غیر مستقیم به لوازم یدک خودرو وابسته اند.

نگاهی به لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 از آنجا که محصولات شرکت خودرو سازی کیا در ایران و به ویژه در شهر اصفهان بسیار محبوب واقع شده اند، مسلم است که استفاده از لوازم یدک خودروهای کیا در چنین شهرهایی بیشتر از دیگر نقاط است.

 خریداران می توانند لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان را از طریق مراکز فروش معتبر تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

 از دلایل اینکه خودروهای شرکت کیا در نزد مردم بسیار محبوب شده اند، داشتن طراحی مدرن و زیبا اتوموبیل های این شرکت می باشد. شرکت خودرو سازی کیا با بهره گیری از بهترین طراحان و مهندسان در تلاش است تا با بهتر کردن محصولات خود سهم بیشتری را از بازار برای خود کند.

 علاوه بر آن، این خودرو سازی همانند دیگر شرکت های فعال در این زمینه بر روی با کیفیت بودن قطعات و لوازم مورد استفاده خودرو تاکید و سختگیری می کند.

 به همین دلیل قطعات یدکی نو یا لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

 لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان، در صورت اصل بودن ساخت کره جنوبی می باشند و لازم هم نیست تا خریداران این کالا ها نگران خرابی یا بوجود آمدن یک ایراد باشند، زیرا با توجه به استوک بودن این وسایل ممکن است افرادی فکر کنند که لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان از استحکام و دوام خوبی بهره مند نیستند اما این درست نیست.

کیفیت لوازم استوک کیا

 لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان اگر با کیفیت باشند رانندگان و یا خریداران را تا سال ها از هرگونه مشکلی راحت می کنند. در واقع باید گفت کیفیت از مهم ترین مسائلی است که هر فردی در زمان خرید به آن بیشترین توجه را دارد.

 شرکت کیا موتور تا کنون بارها از رنک کیفیت جهانی بالایی برخوردار شده است به طوری که در سال 2017 طبق یک نظر سنجی از مشتریان، این شرکت بهترین کیفیت را در بین دیگر خودرو سازی ها داشته است.

 لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان از قطعات محکم ساخته شده اند و در برابر فشار و دیگر ایرادات فنی مقاومت خوبی را از خود نشان می دهند.

348a_x14.jpg

خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 در شهر اصفهان تعداد محدودی از مراکز فروش معتبر وجود دارند که لوازم یدکی اصل و با کیفیت خودروی کیا را می فروشند، بنابراین افراد برای خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان باید توجه خود را صرف پیدا کردن یک فروشگاه خوب و معتبر کنند.

 علاوه بر این مسائل رقابت بین شرکت های بزرگ خودرو سازی دنیا بر روی بالا بردن کیفیت و تولید بهترین اتوموبیل بسیار زیاد است و هر کدام تلاش می کنند تا بازار خودرو را برای خود تصاحب کنند، به همین دلیل به هیچ عنوان قطعات ناسالم یا بی کیفیت توسط شرکت کیا تولید نمی شود.

قیمت لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 در بازار لوازم یدکی موضوعات بسیاری باعث بالا رفتن قیمت لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان می شوند. البته باید توجه داشت عناصری مانند کیفیت و با دوام بودن قطعه بیشترین تاثیر را بر روی قیمت لوازم استوک می گذارند.

 در این شرایط اقتصادی قیمت لوازم نو خودروهای کیا بسیار بالاتر از گذشته می باشند چرا که پیدا کردن لوازم اصل و نو کار آنچنان آسانی نیست و همین مسئله باعث شده تا خریداران قیمتی چند برابر قیمت واقعی لوازم پرداخت کنند.

 قیمت بالا و نبود دسترسی آسان باعث شده تا افراد از لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان بیشتر از گذشته اسفتاده کنند. این لوازم را به راحتی در هر فروشگاه معتبری می توان تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.

 

خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 باید ذکر نمود که تمامی این مسائل باعث شده اند تا افرادی سودجو به فروش لوازم تقلبی روی آورند و سود کلانی را کسب نمایند.

 در بازار خرید و فروش لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان و همچنین لوازم نو قیمت ها هر روز بالاتر می روند اما در برخی از فروشگاه ها قیمت ها می توانند کمتر از حد معمول باشند.

 برای مثال برخی از فروشگاه های آنلاین با دادن تخفیف های ویژه به مشتریان، خریداران بسیاری را به خود جذب کرده اند.

کارایی لوازم استوک کیا

 با یقین می توان گفت که اگر لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان کارایی و عملکرد ضعیفی داشتند به کالاهای پر فروشی تبدیل نمی شدند.

 داشتن عملکرد صحیح و استاندارد از دیگر نکاتی است که خریداران و حتی فروشندگان بر آن بسیار تاکید می کنند.

 به همین دلیل خریداران باید از سالم بودن و داشتن کارایی لازم قطعه مورد نظر خود اطمینان لازم کنند چرا که در صورت عدم کارکرد صحیح قطعه، خسارت های جبران ناپذیری می تواند برای راننده یا سرنشینان خودرو ایجاد گردد.

 

خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان

 بنابراین افراد قبل از خرید لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان حتما باید از چند کارشناس مشورت و راهنمایی لازم را دریافت کنند تا به هیچ مشکلی بر نخورند.

 استفاده از لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان که در عین حال دارای کارایی بالا و همچنین کیفیت خوبی باشند باعث می شود تا سطح ایمنی خودرو بالا رفته و عملکرد عالی داشته باشد.

 همچنین استفاده از لوازم با کیفیت بر بالا رفتن عمر مفید وسیله نقلیه تاثیر می گذارد و همچنین باعث می شود تا میزان آلایندگی خودرو تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.

چند نکته برای خرید

 چه برای خرید حضوری یا آنلاین لوازم یدکی استوک کیا در اصفهان، باید خریداران حتما به رنگ محصول و یا اینکه کالا دارای زدگی می باشد یا خیر حتما توجه کنند.

 خریداران همیشه از طریق بارکد محصول می توانند متوجه شوند که کالا اصل است یا تقلبی، به این صورت که در تمامی تلفن های همراه هوشمند نرم افزار بارکد خوان از قبل توسط شرکت بر روی دستگاه نصب شده است و خریداران به راحتی می توانند از این نرم فزار استفاده کنند.

 همچنین شما می توانید برای خرید و یا دریافت اطلاعات از قطعات خودرو اسپروتیج می توانید بر روی لوازم استوک اسپورتیج کلیک کرده و از آخرین اطلاعات و محصولات آگاهی یابید.

چه نوع از توالت فرنگی و ایرانی خریداری کنیم؟

چه نوع از توالت فرنگی و ایرانی خریداری کنیم؟

 


 

سرویس بهداشتی یکی از بخش‌های مهم ساخت و یا بازسازی ساختمان می باشد. شاید در گذشته حساسیت کمتری برای خرید لوازم سرویس بهداشتی بود و سرویس بهداشتی خانه‌ها تنها یک توالت ایرانی ویک روشویی را داشت. اما با گذشت زمان لوازم سرویس بهداشتی هم تغییراتی کرد، توالت فرنگی به بازار آمد و بیشتر پزشکان توصیه کردند که از این مدل توالت استفاده کنند تا آسیب کمتری به ستون فقرات وارد می‌کند. امروزه در اکثر خانه‌ها به خصوص خانه‌هایی که در چند سال اخیر ساخته شده است، در سرویس بهداشتی  علاوه‌بر توالت ایرانی، دستشویی فرنگی نیز وجود دارد. لوازم سرویس بهداشتی تنوع زیادی پیدا کرده از انواع روشویی کابین‌دار و بدون کابین تا انواع دستشویی فرنگی و ایرانی. وقتی برای خرید لوازم سرویس بهداشتی به بازار بروید با انواع پیشنهادها مواجه می‌شوید، مثلا توالت فرنگی دیواری یا زمینی و...

 

در ادامه مقاله انواع توالت ایرانی و فرنگی را توضیح می‌دهیم.

 

در این چند سال پزشکان به خصوص به افراد سالمند توصیه می‌کنند که از توالت مدل فرنگی استفاده کنند، با وجود این توصیه هنوز استفاده از توالت ایرانی متداول‌تر است و معمولا سرویس بهداشتی که توالت ایرانی دارد بیشتر مورد استفاده قرار می‎‌گیرد. در بیشتر خانه‌ها توالت‌های فرنگی در گوشه حمام قرار دارد.

 

 

 

توالت ایرانی

 

 

خرید توالت ایرانی مناسب

5wa_image2.jpg 

اگر قصد دارید سرویس بهداشتی منزل‌ تان را بازسازی کنید و سنگ توالت ایرانی را تعویض کنید، هنگام خرید سنگ توالت ایرانی توجه به نکاتی مانند ابعاد سنگ توالت، نوع آبریز، ارگونومی و جنس سنگ مهم است.

 

زمان خرید توالت ایرانی باید طول و عرض و عمق کاسه توالت را متناسب با سرویس بهداشتی انتخاب کنید تا زمان نصب به مشکل برخورد نکنید. از نکات مهم هنگام خرید توالت ایرانی برای سرویس بهداشتی توجه به جنس سنگ و ضریب جذب آب آن است. جنس سنگ توالت ایرانی از چینی بهداشتی است، چینی بهداشتی با کیفیت میزان جذب آب آن کمتر از یک درصد است. سنگ‌های بی‌کیفیت توالت‌های ایرانی میزان جذب آب بالایی دارند که باعث تجمع آلودگی می‌شود و بستر مناسبی برای رشد میکروب و قارچ است و در نتیجه بوی نامطبوعی سرویس بهداشتی خواهد داشت.

 

سطح توالت ایرانی باید صاف و کم موج، براق و شفاف باشد، ضخامت لعاب باید مناسب و با کیفیت باشد. لعاب‌های بی کیفیت، مات و نازک در برابر شستشو و ساییدگی مقاومت کمی دارند.

 

یکی از نکات مهمی که هنگام انتخاب و خرید سنگ توالت ایرانی برای سرویس بهداشتی توجه کرد، نوع آبریز یا ریم است. توالت‌های ایرانی دو نوع آبریز باز و آبریز بسته دارند.

 

از نکات مهم هنگام خرید توالت ایرانی برای سرویس بهداشتی توجه به جنس سنگ و ضریب جذب آب آن است. جنس سنگ توالت ایرانی از چینی بهداشتی است، چینی بهداشتی با کیفیت میزان جذب آب آن کمتر از یک درصد است.

 

 

 

از دیگر مواردی که هنگام خرید سنگ توالت ایرانی باید به آن توجه کرد، طراحی ارگونومیک آن است. تعدادی از کارخانه‌های تولید چینی بهداشتی مانند مروارید، سنگ توالت طبی و ارگونومی طراحی کرده‌اند. توالت ایرانی ارگونومی و طبی میزان فشاری که به کمر، زانوها و مچ پا وارد می‌شود را کاهش می‌دهد و آسیب کمتری به مفاصل و ستون فقرات وارد می‌شود.

 

توالت ایرانی در کشورهای آسیایی نیز استفاده می‌شود و به همین دلیل به توالت آسیایی نیز شناخته می‌شود.

 

 

 

توالت فرنگی

 

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم استفاده از دستشویی مدل فرنگی را پزشکان توصیه می‌کنند و امروزه در سرویس بهداشتی اکثر خانه‌ها توالت فرنگی وجود دارد. اما اگر منزل شما هنوز سرویس بهداشتی ندارد و قصد دارید دستشویی فرنگی نصب کنید و یا به دلایل مختلفی می‌خواهید دستشویی فرنگی سرویس بهداشتی را تعویض کنید. لازم است با انواع دستشویی فرنگی و ویژگی‌های آن آشنا باشید. دستشویی فرنگی از نظر شکل و فرم، جنس، رنگ، محل قرارگیری و… انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی و توضیح انواع دستشویی فرنگی می‌پردازیم.

 

نوع خروجی دستشویی فرنگی با توجه به طبقه‌ای که سرویس بهداشتی در آن قرار دارد انتخاب می‌شود. خروجی دستشویی فرنگی سرویس بهداشتی در طبقات همکف ساختمان به شکل S است، در این طبقات لوله‌کشی زیر توالت به سمت زمین وجود دارد.

 

 

 

انواع توالت فرنگی

 

توالت فرنگی یک تکه

 

در مدل یک تکه، مخزن و کاسه توالت سر هم و به یکدیگر متصل هستند. این نوع توالت به صورت یک تکه قالب‌گیری شده است. شستشوی این مدل توالت یک تکه راحت‌تر است. ابعاد استاندارد این مدل شامل: طول ?? الی ?? سانتی‌متر، عرض کمتر از ?? سانتی‌متر است،  ارتفاع کاسه در مدل یک تکه از زمین بین ?? تا ?? سانتی‌متر و عمق آنها حدود ?? الی ?? سانتی‌متر است. دستشویی فرنگی یک تکه قیمت بالاتری نیز دارد.

 

توالت فرنگی دو تکه

 

در دستشویی فرنگی دو تکه مخزن و کاسه توالت از هم جدا هستند و به صوت جداگانه نصب می‌شوند، نظافت و شستشو توالت‌های فرنگی دو تکه  سخت ‌‎تر است ولی نسبت به یک تکه قیمت کمتری دارند. ارتفاع توالت دو تکه نسبت به یک تکه بیشتر و حدود ?? تا ?? سانتی‌متر است ولی سایر ابعاد مدل دو تکه با یک تکه برابر است.

 

 

در دستشویی فرنگی دو تکه مخزن و کاسه توالت از هم جدا هستند و به صوت جداگانه نصب می‌شوند، نظافت و شستشو توالت‌های فرنگی دو تکه  سخت ‌‎تر است ولی نسبت به یک تکه قیمت کمتری دارند.

 

در فروشگاه آنلاین چلونگر میتوانید انواع توالت فرنگی و توالت ایرانی را مشاهده کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.فروشگاه اینترنتی چلونگر یکی از ارائه دهندگان کالای تخصصی ساختمانی می باشد.

 

 

فروشگاه آنلاین چیست؟

فروشگاه آنلاین  چیست؟

 

فروشگاه  انلاین  در واقع وب سایتی است که در ویترین خود به عرضه کالا و خدمات می پردازد و مشتری قادر به سفارش آن ها می باشد. در فروشگاه های اینترنتی هزینه کالا و خدمات را به صورت آنلاین می توانید پرداخت کنید و محصول مورد نظر را درب منزل تان تحویل بگیرید. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره فروشگاه اینترنتی، کاربردها و مزایای آن خواهیم پرداخت.

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های آنلاین: دلایل شکست فروشگاه های آنلاین چیست؟ - داده ... 

در فروشگاه اینترنتی اطلاعات مربوط به محصول مورد نظر نمایش داده می شود و امکان خرید آن برای مشتری فراهم می گردد. در این فروشگاه ها محصولات و خدمات متفاوت دسته بندی می شوند و با کلیک روی هر یک قادر به مشاهده محصولات زیادی خواهید بود. سبدی مجازی برای این فروشگاه ها در نظر گرفته می شود که با استفاده از آن قادر به ثبت سفارشات خود خواهید بود. امکان جستجوی محصولات در فروشگاه های  انلاین  برقرار شده است تا اقلام و یا برندهای خاصی را که به آن تمایل دارند جستجو کنند و محصول مورد نظر را سریع تر پیدا کنند.