لنت ترمز پراید را از بهترین ها بخرید


خرید لنت ترمز پراید برای صاحبان این خودرو همواره  چالش برانگیز بوده است. وجود مارک­ها و برند­های مختلف با قیمت­هایی متفاوت همواره پراید سواران را با مشکلاتی در انتخاب لنت ترمز مناسب مواجه کرده است. دیگر لازم نیست تا نگران خرید لنت ترمز پراید باشید! تیگران مشکل شما را حل کرده است! لنت ترمز تیگران یک محصول ایرانی با کیفیّت می­باشد که همواره توانسته است تا خریداران خود را راضی نگاه دارد. چنانچه قصد خرید لنت ترمز را دارید می­توانید به این برند نام آشنای ایرانی در این زمینه اعتماد کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این لنت ترمز با کیفیّت آشنا کنیم. پس چنانچه قصد خرید لنت ترمز پراید را دارید در این مقاله با ما همراه باشید.

لنت ترمز پراید

چرا باید به تیگران در زمینه­ ی خرید لنت ترمز پراید اعتماد کنیم؟

گروه صنعتی و بازرگانی آریا فراز پارت با استفاده از بهترین تکنولوژی­های روز دنیا و با بهره بردن از تجربه­ی چندین ساله­ی خود در زمینه­ی تولید لنت ترمز پراید اقدام به تولید لنت ترمز تیگران نموده است تا شما عزیزان با خیالی راحت اقدام به خرید این انت ترمز پراید با کیفیّت نمایید. تیگران یک محصول تماماً ایرانی محسوب می­شود و با استفاده از تکنولوژی­های روز دنیا و از بهترین موادّ ممکن ساخته شده است تا شما عزیزان ار کیفیّت بی نظیر آن بهره­مند شوید.

لنت ترمز پراید تیگران چه ویژگی­های مهمی‌دارد؟

لنت ترمز تیگران با استفاده از بهترین موادّ اوّلیه ساخته شده است و این لنت ترمز نتیجه­ ی سال­ها تجربه­ی صنعت گران ایرانی در زمینه­ی تولید لنت ترمز پراید می­باشد و در ساخت آن از تکنولوژی­های روز دنیا استفاده شده است. با استفاده از این لنت ترمز  شما قادر به ترمز گیری در سخت­ترین شرایط جغرافیایی خواهید بود و هیچگونه مشکلی را در این زمینه تجربه نخواهید کرد. همچنین، با استفاده از این لنت ترمز شما به حفظ سلامتی سیستم ترمز اتومبیل خود نیز کمک خواهید کرد زیرا با استفاده از این لنت ترمز پراید دیگر دیسک­های ترمز شما دچار ساییدگی نخواهند شد و شما می­توانید با خیالی آسوده در شرایط مختلف از قدرت و دقّت این لنت ترمز نهایت بهره را ببرید. لازم به ذکر است که این لنت ترمز از موادّی کاملاً سازگار با محیط زیست ساخته شده است و شما با استفاده از این لنت ترمز می­توانید علاوه بر بهره بردن از ویژگی­های بسیار آن، به حفظ محیط زیست کمک نمایید. این لنت ترمز به دلیل طراحی منحصر به فرد خود و موادّی که در ساخت آن استفاده شده است فاقد هرگونه­ی صدای نا هنجار و بوی آزار دهنده می­باشد و شرکت تولید کننده­ ی لنت ترمز تیگران این تضمین را به شما می­دهد که در استفاده از این لنت ترمز با کوچک­ترین مشکلی از این نظر مواجه نخواهید شد.

لنت ترمز تیگران

ویژگی­های ساختاری لنت­ ترمز پراید تیگران چه مواردی هستند؟

لقمه­ ی این لنت ترمز از بیش از ??? نوع مادده ­ی مختلف ساخته شده است تا شما عزیزان در استفاده از این لنت ترمز از بیشترین ضریب اصطکاک بهره­مند شوید و بیش از پیش از یک ترمز نرم و دقیق لذّت ببرید. شناسایی موادّ دقیق به کار رفته در این لنت ترمز حاصل زحمات شبانه روزی مهندسان و متخصّصین این شرکت می­باشد تا این لنت ترمز از این طریق بتواند به راحتی با نمونه­های خارجی به رقابت بپردازد. همچنین، صفحه­ی پشتی این لنت ترمز پراید از بهترین آلیاژ­های فلزّی ساخته شده است و استحکام آن در آزمایشات مختلف ثابت گردیده است تا شما عزیزان هیچ­گونه نگرانی را در رابطه با امکان ترک خوردگی این قسمت از لنت ترمز پراید نداشته باشید و با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که چمفر این لنت ترمز به گونه­ای طرّاحی شده است که موجب می­شود که سطح مقطع لنت ترمز تیگران به مقدار چشم­گیری کاهش پیدا کند تا خریداران این لنت ترمز از یک ترمز گیری نرم بهره­مند شوند.

ارائه­  گارانتی تعویض یک ماهه بر روی لنت ترمز پراید

 سازندگان لنت ترمز تیگران به ساخته­ی خود ایمان دارند و بر این باورند که این لنت ترمز حتی از لنت­های خارجی نیز به مراتب بهتر می­باشد. به همین دلیل است که این شرکت بر روی تمامی‌محصولات خود یک ماه گارانتی تعویض را در نظر گرفته است تا شما عزیزان با خیالی راحت ­تر این لنت ترمز  با کیفیّت را انتخاب کنید و از بازده آن نهایت لذّت را ببرید. چنانچه تا مدّت یک ماه این لنت ترمز دچار ایراداتی همچون تولید بو، دود و یا صدای ناهنجار شود، شرکت سازنده­ این محصول را با محصولی جدید و بدون ایراد جایگزین خواهد کرد. زیرا سازندگان این لنت به کیفیّت آن ایمان دارند و در تلاش هستند تا رضایت شما مشتریان عزیز در تمامی‌زمینه­ها تأمین گردد. بد نیست بدانید که لنت ترمز پراید تیگران اوّلین لنت ترمز در سطح ایران می­باشد که از گارانتی تعویض برخوردار است و این امر نشان دهنده­ی عزم راسخ سازندگان این لنت ترمز برای رقابت در سطوح بالا­تر می­باشد.

ملزومات برگزاری وبینار چیست؟


موارد مهمی وجود دارد که پیش از برگزاری وبینار و کلاس آنلاین باید آن‌ها را مد نظر قرار بدهید. در این مطلب ملزومات برگزاری وبینار و یک از پلتفرم های عالی جهت برگزاری کلاس مجازی را معرفی می کنیم.

1. مدت زمان برگزاری وبینار

زمان اغلب وبینارها بین 45 تا 60 دقیقه و ساختار اغلب آن‌ها به این ترتیب است که میزبان یک موضوع مشخص را معرفی می‌کند، دقایقی به پرسش و پاسخ می‌گذرد و در نهایت به یک sales pitch (سخنرانی کوتاه برای ترغیب مخاطب به خرید) ختم می‌شود.

بنابراین ابتدا باید یک موضوع مشخص برای وبینار خود پیدا کنید. این موضوع باید مورد علاقه مخاطبانتان باشد، لذا بهتر است که نگاهی به پرسش‌های رایج مشتریان و دنبال کنندگان کنونی خود داشته باشید و ببینید که چه موضوعات و مسائلی بیشتر مطرح شده‌اند. اگر به دنبال استفاده از وبینار در راستای بازاریابی و فروش هستید موضوع آن باید با کسب‌وکار شما مرتبط باشد.

پس از تعیین موضوع، باید رئوس مطالب آن را مشخص کنید و سپس با استفاده از برنامه‌هایی مانند پاورپوینت، یک مجموعه اسلاید برای آن بسازید. دقت کنید که برای تبلیغ وبینار نیز باید یک برنامه بازاریابی داشته باشید. به عنوان نمونه در این راستا می‌توانید از ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایتتان و تبلیغات پولی استفاده کنید. پس از پرداختن به این جزئیات می‌توانید به سراغ مسائل فنی بروید.

2. ملزومات فنی برگزاری وبینار

مسائل فنی که باید برای برگزاری وبینار به آن‌ها توجه داشته باشید عبارت‌اند از:

- پلتفرم وبینار

یکی از اولین اقدامات فنی، انتخاب پلتفرم یا یک سرویس دهنده برای برگزاری وبینار است. خوشبختانه در این زمینه کمبودی وجود ندارد و گزینه‌های متنوعی (از رایگان گرفته تا پلتفرم‌هایی با هزینه‌های بسیار بالا) در دسترس قرار دارد.

تقریباً تمامی پلتفرم‌های پولی، امکانات تعاملی مانند گفتگوی زنده، نظرسنجی و امکان به اشتراک گذاری صفحه نمایش و وبکم را در اختیار میزبان قرار می‌دهند. به علاوه، این امکان را نیز به شما می‌دهند تا وبینار را ضبط کنید و برای آن برنامه بازپخش تعیین کنید. قیمت هر سرویس عمدتاً بر اساس تعداد شرکت کنندگان در وبینار تعیین می‌شود.

البته چنانچه بودجه محدودی دارید می‌توانید از قابلیت پخش زنده شبکه‌های اجتماعی مختلف و از جمله یوتیوب نیز استفاده کنید. مشکلی که در رابطه با این پلتفرم‌ها وجود دارد این است که اساساً برای برگزاری وبینار ساخته نشده‌اند و لذا هر کدام شما را با محدودیت‌های خاصی روبرو می‌کنند.

یکی از پلتفرم های که شما می توانید کلاس خود را به رایگان در آن ایجاد کنید پلتفرم برگزاری وبینار ایلرنو (elearno.ir) می باشد.

در ایلرنو می توانید در 30 ثانیه کلاس آنلاین ایجاد کنید.

- دوربین

مورد دیگری که به آن نیاز دارید یک دوربین است تا مخاطبانتان بتوانند شما را ببینند. از این طریق، امکان ایجاد رابطه بهتر و نزدیک‌تری با مخاطب فراهم می‌شود و برند شما شخصیت پیدا می‌کند.

چنانچه دوربین مناسبی در دسترستان نیست می‌توانید از وبکم لپ‌تاپتان استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که وبکم داخلی لپ‌تاپ کیفیت و امکانات زیادی ندارد. به علاوه، می‌توانید از یک دوربین یا وبکم USB بهتر استفاده کنید تا کنترل بیشتری بر روی موقعیت دوربین داشته باشید. دقت کنید که کیفیت تصویر در وبینار بسیار مهم است و وجود تنظیمات بیشتر در دوربین انتخابی شما می‌تواند به عامل مهمی در جذابیت و بهبود هرچه بیشتر آن تبدیل شود.

- میکروفون

میکروفون ابزار دیگری است که در برگزاری وبینار به آن نیاز خواهید داشت. در اینجا نیز همانند دوربین، گزینه‌های متنوعی در دسترس شماست که با توجه به بودجه و تمایل خودتان می‌توانید انتخاب کنید؛ فقط دقت داشته باشید که میکروفون‌های داخلی به دلیل کیفیت پایین و نویز بالا به هیچ وجه گزینه مناسبی محسوب نمی‌شوند.

- ارتباط اینترنتی

سرعت اینترنت شما نقش مهمی در روانی و کیفیت وبینارتان خواهد داشت. حالت ایده آل، سرعت دانلود و آپلود بین 4Mbps و ترجیحاً 15Mbps است.

سرعت اینترنت خود را با ابزارهایی مانند سایت SpeedTest.net امتحان کنید و در صورت لزوم با سرویس دهنده خود در مورد افزایش آن گفتگو کنید.

منبع: پلتفرم برگزاری وبینار و کلاس مجازی ایلرنو (elearno.ir)