کلاس خصوصی یا پکیج های آموزشی حرف آخر مسئله این است


پکیج های آموزشی حرف آخر یا کلاس های خصوصی ؟

xwfs_c2.jpg

پکیج های آموزشی حرف آخر یا کلاس های خصوصی ، بخش عمده ای از دانش آموزان این سوال برایشان پیش می آید که در این زمان که به منابع آموزشی نیاز داریم به سراغ کلاس خصوصی برویم یا نه از پکیج های موسسه حرف آخر استفاده کنیم. خب برای  رسیدن به هدف ها و همین طور رشته های تاپ دانشگاه های معتبر ما نیاز داریم تا این دو مقوله را بررسی کنیم تا شما دانش آموزان بتوانید به راحتی تصمیم گرفته و دیگر نگران منابع آموزشی خود نباشید.

کلاس خصوصی یا پکیج های آموزشی حرف آخر مسئله این است !

تمامی دانش آموزان برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاش و هزینه ای دریغ نمی کنند. اما مسئله این است که به کلاس خصوصی برویم یا از پکیج های موسسه حرف آخر استفاده کنیم. ما نقاط ضعف و نقاط قوت این دو مقوله را برای شما بررسی کرده تا به درستی تصمیم بگیرید.

اصلا چرا باید از منابع آموزشی استفاده کنیم؟

سوال قشنگی است! شما دانش آموزان با کل دانش آموزان هم رشته خود در سرتاسر کشور رقابت دارید. دانش آموزانی که در مدارس تیزهوشان یا مدارس برتری درس خوانده اند. از طرفی افرادی که با استفاده از منابع آموزشی سعی در افزایش ظرفیت و گنجایش خود در مسائل درسی را دارند. پس شما برای رقابت با این دانش آموزان نیاز به تقویت آموزش خود دارید و باید از منابع آموزشی که شما را به سمت درست هدایت کند و در زمینه تست زدن تقویت کند استفاده نمایید.

مزیت پکیج های آموزشی حرف آخر بیشتر است یا کلاس خصوصی ؟

خب استفاده از این دو مقوله هر کدوم ویژگی و مزایای خاص خود را دارند. شما با شرکت در کلاس خصوصی می توانید سوال ها و ایراد های خود را از اساتید مربوطه بپرسید.یا وقتی که در حل مسئله ای به مشکل برمی خورید سر کلاس از استاد خواهش کرده تا این سوال را برای شما حل کند.

پکیج های موسسه حرف آخر این مزیت را دارند که شما بدون محدودیت می توانید از تدریس اساتید برتر کشور استفاده کنید. اگر قسمتی را متوجه نشدید می توانید حتی 100 بار آن مطلب را مشاهده کنید در صورتی که در کلاس خصوصی نمی توانید بیش از 2 بار سوال خود را بپرسید. چون یا خجالت مانع این کار می شود یا ترس از عصبانیت استاد.

مزیت کلاس های خصوصی در مقابل پکیج های آموزشی حرف آخر :

  • پرسیدن سوالات و اشکالات خود
  • رفع مشکلات درسی

معایب کلاس های خصوصی :

  • هزینه رفت و آمد
  • صرف وقت گرانبها برای رفت و آمد
  • استفاده از تدریس فقط یکبار امکان پذیر است
  • اگر مبحثی را متوجه نشده باشید فقط یکبار می توانید آن را بپرسید
  • زمان کلاس های خصوصی محدود است
  • اگر مبحثی را یاد نگرفته باشید باید دوباره برای آن درس هزینه کنید
  • استفاده از اساتید برندی که فقط در شهر شما شاید معروف باشند

مزیت پکیج های آموزشی حرف آخر :

  • با استفاده از این پکیج تدریس ها را می توانید صد ها بار تماشا کنید
  • نیازی برای هزینه دوباره استفاده از تدریس نیست
  • درس خواندن در خانه و پشت کامپیوتر برای شما کسل کننده نمی باشد
  • این تدریس ها در هر زمانی که بخواهید در دسترس شما هستند
  • اگر مبحثی را متوجه نشده باشید می توانید فیلم را به عقب برگردانید و بارها تماشا کنید
  • زمان بندی استفاده از این پکیج ها به دست خود دانش آموز است
  • هزینه و وقت خود را برای رفت و آمد به کلاس خصوصی از دست نمی دهید

بنابراین از مزیت های مهم استفاده از پکیج های موسسه حرف آخر همین اتلاف نشدن وقت دانش آموز و تماشای تدریس ها بصورت نامحدود می باشد.

معایب پکیج های آموزشی حرف آخر :

  • شاید تنها ایرادی که بتوان به پکیج های موسسه حرف آخر گرفت همین نبودن استادی برای پاسخگویی به مسائل دانش آموز می باشد که در زیر این مبحث را هم بررسی کردیم.

رفع معایب پکیج های آموزشی حرف آخر :

درسته شاید استادی نباشد که بتواند سوالات شما دانش آموزان عزیز را پاسخ دهد. اما اگر در نحوه تدریس این پکیج ها تامل کنیم می بینیم که در کنار استاد مربوطه یک شاگرد در هنگام تدریس همکاری می کند این شاگرد وظیفه پرسیدن سوالات شما از استاد را دارد. یعنی شاگرد با فرض اینکه ممکن است این سوال برای شما دانش آموزان پیش بیاید سوالات را از استاد مربوطه می پرسد تا شما علاوه بر تدریس جذاب دیگر مشکلی در تدریس مربوطه نداشته باشید.

از نکات مهم دیگر در پکیج های موسسه حرف آخر می توان به این موضوع اشاره نمود که اساتید موسسه حرف آخر این تدریس ها را با فرض اینکه دانش آموز اصلا در این مبحث به کلاس درس نرفته است تدریس خود را انجام می دهد. مجتبی سعادت پیشه بعد از 13 سال دوری از درس با استفاده از پکیج های موسسه حرف آخر به دانشگاه تهران و رشته دندان پزشکی راه یافت  این نشان از تدریس فوق العاده و تدریسی جامع که از صفر تا صد مباحث را برای دانش آموزان تدریس می کند است.

علت گرایش داوطلبین کنکوری به منابع آموزشی:

شما دارید وارد رقابتی می شوید که مثل یک جنگ تمام عیار است. هر دانش آموز با هر سلاحی که فکر کنید وارد این رقابت می شود تا رقبای خود را از میدان به در کند. حال شما چه سلاحی در اختیار دارید؟ چاقو؟ تفنگ؟ خب مسئله همین است که منابع آموزشی حکم سلاح را برای شما دانش آموزان در عرصه کنکور را دارد. خب آیا نباید این سلاح ها را ارتقا داد؟؟؟

ضعف در سیستم آموزشی باعث شده تا دانش آموزان برای موفق شدن در کنکور رو به سمت منابع آموزشی بیاورند که چند از دلیل این مبحث را عنوان می کنیم.

  • دانش آموزان ممکن است در مدارسی تحصیل کنند که از لحاظ آموزشی و سطح آموزشی دبیران بسیار ضعیف باشند. خب این دانش آموزان برای موفق شدن در کنکور باید از منابع آموزشی استفاده نمایند.
  • تشریحی درس دادن اساتید در مدرسه که باعث شده اکثر دانش آموزان بدلیل تستی بودن کنکور نتیجه دلخواه خود را نگیرند
  • نبود اساتید مطرح کشوری در بعضی از نقاط کشور

هزینه های سر به فلک کشیده!!!!!

شما اگر بخواهید وارد کلاس های خصوصی شوید باید یکم به هزینه های کلاس ها اونم در این شرایط یک نگاهی بیندازید. هزینه کلاس ها از یک طرف هزینه مدرسه و هزینه رفت و آمد و هزینه مشاوره و هزینه آزمون و… را باهم جمع کنید این هزینه ها سر به فلک می کشد. حال اگر بگیم ما تمام این مباحث را در طرح های موسسه حرف آخر داریم و با قیمتی استثنایی باورتان می شود؟

می توانید با شماره 02166028126 تماس بگیرید تا با مشاورین ارشد مجموعه ارتباط داشته تا بفهمید که اینجا حرف آخر است.

جمع بندی:

متوجه شدیم که ما دانش آموزان برای موفق شدن در کنکور به منابع آموزشی نیازمندیم. حال استفاده از پکیج های کنکوری موسسه حرف آخر مزیت های بسیاری نسبت به کلاس های خصوصی دارد. ما با شناخت معایب و مزیت های این دو مقوله انتخاب را برای شما دانش آموزان راحت تر کرده ایم تا بتوانید با انتخاب درست راه خود را مشخص کرده تا به هدف های خودتان نزدیک و نزدیک تر شوید.

منبع : https://harfehakhar.co

بر گرفته از مقاله پکیج های آموزشی حرف آخر یا کلاس های خصوصی ؟ وبسایت حرف آخر