چگونه آزمون بدهیم؟

چگونه آزمون بدهیم؟

 

eg78_m1.png

نحوه آزمون دادن ما سر جلسه کنکور سرنوشت ما را تعیین می کند و چگونگی آزمون دادن از بحث های بسیار حساس حیطه کنکور است. آزمون کنکور یا هر آزمون آزمایشی دیگری همانند یک بازی شطرنج 4 ساعته است باید بدانی که هر حرکتی که انجام میدهی چه استراترژی نهفته است و بدون برنامه حرکت نکنید هر آمادگی هم که داشته باشید باید آنرا در پاسخ برگ پیاده کنید. و اگر موفق به این کار نشوید دانش شما دیگر به هیچ دردی نمی خورد. خوب آزمون دادن برای خودش یک مهارت و هنر است که باید در آزمون های آزمایشی تمرین شود تا این مهارت ملکه ذهنتان شود تا بتوانید سر جلسه کنکور از آن استفاده کنید. در این مقاله می خواهم یکسری مهارت ها و نکات خوب آزمون دادن را برای شما بیان کنم و همچنین تجربیات و نکات شخصی خودم را در دوران کنکور را هم برایتان شرح دهم پس خوب دقت کنید سپس این نکات و مهارت ها را در آزمون های آزمایشی بکار ببرید تا در کنکور خوب عمل کنید.

برای موفقیت در کنکور، اولویت تلاشه خودش هست و از همه مهم تر منبعی هست که استفاده میکنه، که حرف آخر از این نظر عالی هست و بهترین منبع برای کنکور سراسری هست.

سطح علمی کافی

قبل از شرکت در آزمون آزمایشی شما باید مباحث علمی آن آزمون را مطالعه کنید. و از لحاظ علمی آماده باشید تا بتوانید مهارت آزمون دادن و تست زدن را در جلسه پیاده کنید مثل این است که بخواهید با اسلحه خالی از فشنگ تیر اندازی کنید که هیچ ثمری نخواهد داشت. شرکت در آزمونی که برای آن مطالعه هدفمند نشده است باعث ایجاد عادت غلط مطالعاتی و تست زنی می شود شما چون مطالعه نداشتید با انبوهی از سوالات نخوانده یا شک دار روبرو می شوید که بیش از حد انتظار است و ممکن است شما تست ها را تصادفی بزنید و امکان دارد که تبدیل به عادت شود و حتی در آزمون های بعدی هم که مطالعه کافی داشته اید از روی عادت سوالاتی که بلد هستید هم شانسی بزنید و نمره منفی بگیرید پس سعی کنید در آزمون های آزمایشی با مطالعه هدفمند شرکت کنید.

هدف گذاری درصد و زمان

قبل از آزمون دادن باید کل اتفاقات آزمون را در نظر بگیرید و برای آن آماده باشد و برای دروس وقت و درصد تعیین کنید. بدانید که مثلاً فلان تایم چه بکنید درواقع استراتژی آزمون در دستتان باشد و هوشمند عمل کنید.

منظور از هدف گذاری درصد این است که قبل از ورود به جلسه باید بدانید که کدام مباحث از دروس را جواب خواهید داد و به کدامیک تسلط دارید و به کدامیک اصلاً تسلط ندارید. و با توجه به تسلط بر آنها و تجربتان برای هر درس یک درصد در نظر بگیرید و سعی کنید سر جلسه به آن برسید اگر توانستید به درصد مورد نظر برسید با اعتماد به نفس بیشتری می توانید به مسیر خود ادامه دهید. در مورد هدف گذاری زمان خدمتتان عرض کنم که برای هر درس باید زمانی را تعیین کنید و سپس آن را بر روی ساعت خود تمرین کنید . خیلی از بچه ها سر جلسه کنکور ضرب و تقسیم می کنند که تا ساعت چند برای زیست شناسی وقت دارند . شما باید آنقدر تمرین کرده باشید و به هدف گذاری زمانی خود تسلط داشته باشید که بداینید مثلاً ساعت 10 تا 10.45 مربوط به درس فیزیک شماست. در مورد چگونگی مدیریت زمان بیشتر توضیح خواهم داد.

سوال سخت شما را آشفته نکند

مشکل خیلی از داوطلبان این است که هنگام مواجه با یک سوال سخت دست و پاچه می شوند که این امر باعث خلل در آزمون دادن آن ها می شوند. این داوطلبان هنگام مواجهه با چنین سوالات سخت فکر می کنند همه داوطلبان به این سوالات پاسخ داده اند و فقط آنها هستند که نتوانسته اند پاسخ دهند و باید به همه سوالات پاسخ صحیح بدهند. در حالیکه وقتی سوالات سخت است برای همه سخت است حتی دانش آموزان قوی که انتظار درصد بالا را دارند دست پاچه می شوند و می خواهند به بیشتر سوالات پاسخ دهند وقتی این امکان ایجاد نمی شود تمرکز خود را از دست می دهند. چه بسا آزمون نسبتاً دشوار بهتر از آسان است چون در این آزمون سطح تراز درصدها بالا می آید و ارزش درصد ها بیشتر می شود. بعضی از داوطلبان که در رشته های خوب قبول شده اند ممکن است یک یا دو درس را درصدی زیر 40% هم زده باشند به عنوان مثال خود من درصد زبانم 30% بود پس حتی اگر هم یک درسی هم خوب پاسخ ندادید نگران نباشید سعی کنید با استراتژی خوب به ادامه سوالات پاسخ دهید.

با حرف آخر، دیگه هیچ سوالی سخت نیست، چون اساتید، به نحوی تدریس کردن که همه سوالات برای حرف آخریها، توسط الگو و نقشه راه پیش برند و موفق بشن.

خواندن تمامی سوالات دفترچه

حتی حتماً از داوطلبان هنگام خروج از حوضه امتحانی شنیده اید که می گویند من اصلاً وقت نکردم روی برخی سوالات را بخوانم ولی انگار آسان بود. من همیشه با داوطلبان می گویم سر جلسه فقط بر روی یک چیز تمرکز کنید.  آن هم این است که بتوانند تمام سوالات دفترچه را بخوانند و آنهایی را که بلد هستند جواب دهند و معلومات خود را به پاسخ برگ انتقال دهند دیگر به رتبه فکر نکنند فقط به آن یک مورد فکر کنند که البته برای اینکه که وقت کنید تمام سوالات دفترچه را بخوانید باید راهکارهایی داشته باشید که در ادامه به آن خواهم پرداخت.

هرگز هیچ درسی را حذف نکنید و نگویید سوالات آن درس را کلاً سر جلسه نخواهم خواهد خواند حتی اگر خیلی هم آماده نیستید سعی کنید قسمت های آسان آن درس را انتخاب کنید و جواب دهید. چرا که در هر درس حداقل 30% سوالات قابل حل می باشند فقط در بعضی موارد آن هم تحت امر مشاور شاید بتوانید اینکار را انجام دهید. البته در مورد درس زمین شناسی استثنا وجود دراد چون در زیر گروه یک ضریب صفر دارد و اگر کسی علاقه ای به رشته های سایر زیرگروه ها ندارد می تواند آن را حذف کند و وقت آن را به گروه دیگر بدهد ولی اگر کسی به داروسازی علاقه دارد باید این درس را در حد امکان بزند البته حتی برای کسانی که به داروسازی علاقه دارند و با مشکل وقت مواجه هستند می توانند حتی نصف وقت زمین شناسی را به سایر دروس اختصاص دهند. و در اتایمی که برای زمین شناسی در نظر گرفته شده است به سوالات آسان پاسخ داده شود. پس در درجه اول به سوالات دروس دیگر پاسخ داده شود ولی سوالات آسان درس زمان را هم پاسخ دهید .

مدیریت زمان و تکنیک مواجه با تست ها

به قسمت مهم بحث رسیدیم چگونه با تست ها مواجه شویم. همانطور که گفتم شما باید دارای یک استراتزی مشخص برای مواجه با تست ها باشید بدانید چگونه و در چه تایمی پاسخ خواهید داد. در برخورد با تست ها باید اول تست های آسان را حل منید و سپس سراغ تست های بعدی برویم. چرا که سوالات آسان و سخت هر دو امتیاز یکسان دارند پس عقل حکم می کند که اول به سراغ تست های آسان برویم. مثلاً در درس ادبیات سوالات سخت آرایه و زبان فارسی با سوالات لغت و قرابت معنابیی امتیازشان برابر است. باید در تست های آموزشی و آزمون های آزمایشی تست شناسی خود را تقویت فرمایید. و بتوانید ساده یا دشوار بودن و همچنین وقتگیر بودن یا نبودن تست ها را تشخیص دهید پس همیشه این مهارت ها را تمرین کنید.

شما هنگام حل تست ها با چند نوع تست روبرو خواهید شد که برای هر کدام باید روش جداگانه بکار ببرید. تست نوع 1: این تست قابل حل و آسان بوده و شما می توانید آن را حل کنید و سراغ تست های بعدی بروید. تست نوع 2: این نوع تست ها را شما بلد هستید و قابل حل است ولی وقتگیر است پس کنار آن علامت ضربدر می زنید و از کنار آن رد می شوید . تست نوع 3: این نوع تست ها را شما تا به حال ندیده اید و اینها تست هایی با ایده هایی نو هستند و شما نمی دانید وقتگیر هستند یا نه پس در کنار آن علامت دایره زده و با اعتماد به نفس سراغ تست های بعدی بروید. تست نوع 4: این تست ها سخت هستند و قادر به پاسخگویی به آنها نیستید و کنار آن علامت منها زده و رد شوید. تست نوع 5: گاهی با وجود اینکه تشخیص می دهید آسان است ولی در هنگام حل در وسط آن گیر می کنید. یا اینکه به جواب نهایی نمی رسید. در کنار این تیپ از سوالات علامت سوال می گذارید و رد می شوید . سعی کنید هر سوال را فقط یکبار رد کنید اگر به جواب نرسیدید فقط رد کنید و بروید. مهارت رها کردن خیلی مهم و سخت است. خود من در اوایل گاهی در جلسه روی برخی سوالات که راه حل را می دانستم ولی به جواب نمی رسیدم زیاد وقت تلف می کردم و به جواب نمی رسیدم  نتیجه ای جز استرس نداشت پس قدرت رها کردن هوشمندانه تست ها را در خود تقویت کنید همچنین هیچ سوالی را نخوانده رد نکنید چون ممکن است پس از چند سوال دشوار متوالی سوال آسان باشد. پس وقتی تمام تست های یک درس را خواندیم با صحنه ای مواجه می شویم که یا تست هها را یا حل کرده ایم یا آنها را نشان دار کرده ایم.

قرار شد که زمان خاصی برای دروس را انتخاب کنبم . این زمان ها باید اندکی کمتر از زمان پیشنهاد شده باشد. مثلاً اگر برای درسی 20 دقیقه زمان تعیین شده شما 15 دقیقه تعیین کنید البته با توجه یه سطح توانایی شما در دروس مختلف می تواند متفاوت باشد پس شما با این حساب شما در پایان دروس عمومی و اختصاصی وقت اضافی دارید. پس از رسیدن به پایان تست های هر درس شما با تست های جواب داده و علامت دار مواجه هستید در این زمان شما دارای وقت اضافی هستید و اعتماد به نفس شما به دلیل جواب دادن به تست های آسان اضافه شده است. شما در این زمان باید به سراغ درس بعدی بروید و به همان صورت تست ها را پاسخ دهید شما در این زمان تست های آسان و قابل حل را زده اید حالا در وقت اضافه به سراغ تست های علامت دار بروید در وهله اول تست های ضربدر دار که وقتگیر بودند را حل کنید بعد تست های با علامت سوال که در وسط دچار مشکل شده اید را حل کنید و سعی کنید که بفهمید که مشکل کجاست سپس تست های دایره دار که تا به حال ندیده بودید را حل کنید و سوال تست های منفی دار نروید آن برای شما نیستند چون بلد نیستید و کنکور جای تست های منفی دار نیست ولی اگر در وقت اضافه تمام تست های علامت دار را بررسی کردید و وقت اضافی آوردید می توانید شانس خود را در حل سوالاتی که علامت منفی دارند امتحان کنید شاید به جواب برسید. از جواب ندادن به سوالات نترسید. وقتی شما تستی را بخاطر سختی رها می کنید بدانید که از یک تله احتمالی که طراح ممکن بود برای داوطلبان گذاشته بود فرار کردید ممکن است خیلی از داوطلبان در این تله بیافتند پس با اعتماد به نفس بالا جلو بروید. مطمئن باشید که کار درست را می کنید. پاسخ ندادن بهتر از غلط جواب ندادن است. همچنین انرژی خود را برای همه بازه های زمانی حفظ کنید.

ترتیب دفترچه 

اکثر مشاوران بر این باورند که نباید ترتیب دفترچه را بهم زد و آنها روانشناسی چیده شدهذاند. درست است که اینکار روانشناسی است و بعد از قسمت عمومی ریاضی و بعد از قسمت حلیات زیست شناسی قرار داده شده است. ولی به نظر شخصی خود من اگر با ترتیب دفترچه راحت نبودید آن را عوض کنید چون اجباری برای رعایت این ترتیب وجود ندارد زیرا ویژگی های فردی این افراد متفاوت است و ممکن است یک فرد با ترتیب دفترچه سازگار نباشید ولی سعی کنید اصول را رعایت کنید. من خودم دروس عمومی را به ترتیب دفترچه میزدم ولی در دروس اختصاصی اول زیست شناسی سپس شیمی بعد فیزیک و در آخر ریاضی را حل می کردم . این را هم در طول آزمون های آزمایشی تمرین کرده بود و تسلط کافی داشتم و از آن راضی بودم. چون تصور می کردم بعد از ریاضی برای درس زیست شناسی کارایی ام کاهش می یابد. ولی وقتی ریاضی را در آخر حل می کنم برای من مشکلی پیش نمی آید. در کل خودتان وضعیت را بررسی کنید و بهترین روش را پیدا کنید.

سخن پایانی : امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و با مهارت های تست زنی برای هر آزمون اشنا شده باشید و بتوانید آن ها را پیاده کنید. همه پیشرفت ها در خارج از منطقه راحتی انجام می پذیرد پس از سخت تلاش کردن دست نکشید.

البته الان بهترین فرصت برای کنکوری هاست که شروع بکنند و یک راه طوفانی رو با آموزش کنکور با روش های جدید حرف آخر پیش برند.

ریمپ خودرو در مرکز تخصصی چیپ تیونینگ کاراک

ریمپ خودرو در مرکز تخصصی چیپ تیونینگ کاراک

fqye_e1.jpg

از جمله روش هایی که برای دستیابی به حداکثر انرژی و توان موتور خودروها می توان به کار گرفت، ریمپ کردن (Remap) اتومبیل است. طی این فرآیند با صرف هزینه اندکT عملکرد و کارایی موتور خودرو ارتقا پیدا کرده و می توان طول عمر آن را افزایش و مصرف سوخت را کاهش داد.

ریمپ خودرو چیست و چگونه انجام می شود؟

اکثر وسایل نقلیه مدرن دارای یک ECU (واحد کنترل موتور) هستند که در حقیقت یک کامپیوتر کوچک بوده و نحوه عملکرد موتور را کنترل می کند. به عبارت دیگر واحد کنترل موتور با دریافت اطلاعات از تمام سنسورهای اتومبیل و ورودی ها، پارامترهای عملیاتی موتور را تعریف می کند. ای سی یو ورودی هایی مانند اکسیژن موجود در گازهای اگزوز، دریچه های ورودی گاز، دمای محیط و موتور، الزامات سوخت رسانی و موارد دیگر را ارزیابی و تحلیل کرده و طالاعات را مجددا به خودرو باز می گرداند و بدین ترتیب خروجی های بهینه را ارائه می دهد. کارخانه های تولید کننده خودرو با تنظیم نرم افزاری بر روی ای سی یو (قبل از ارسال وسیله نقلیه و عرضه آن به بازار) به طور پیش فرض موتور را تنظیم می کنند. این امر به این دلیل انجام می شود که برخی از تولید کننده ها باید خودروهای خود را در سراسر جهان به فروش برسانند. بنابراین برای پیکربندی و اعمال تنظیمات نرم افزار در ای سی یو باید شرایط آب و هوایی، قوانین و محدودیت ها و کیفیت متفاوت سوخت در کشورها و مناطق مختلف را در نظر بگیرند.

در واقع می توان گفت که ریمپ کردن همان اصلاح و جایگزین کردن نرم افزار پیش فرض اتومبیل تولید شده در ای سی یو وسایل نقلیه است. تنظیمات سفارشی و اختصاصی که به منظور کسب حداکثر بهره از موتور در واحد کنترل اعمال می شود، اغلب از طریق اتصال یک لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب می گردد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که ریمپ کردن ای سی یو خودرو بسیار سریع قابل انجام است. برای ریمپ خودروهای قدیمی تر تراشه کامپیوتر موتور خودرو را برداشته و با یک تراشه جدید که نرم افزار جدید در آن موجود است، جایگزین می کنند. از این رو در گذشته به این فرآیند چیپ تیونینگ می گفتند.

در ریمپ کردن وسایل نقلیه، یک نرم افزار بهینه و جدید جایگزین نرم افزار پیش فرض در ای سی یو (ECU) خودرو می شود. طی این پروسه می توان نرم افزار واحد کنترل موتور خودروها با نرم افزار جدید که قابلیت های بهتری را چه در زمینه اقتصادی و چه عملکردی برای اتومبیل به ارمغان می آورد بازنویسی و جایگزین کرد. ریمپ ای سی یو در اصل برنامه ای است که عملکرد موتور را کنترل می کند.

fqye_e1.jpg

مزایای ریمپ خودرو

برداشتن ECU می تواند روشی بسیار مقرون به صرفه برای بهبود چشمگیر عملکرد خودرو شما باشد. با ریمپ خودرو قدرت موتور تا 35 درصد افزایش یافته و تا 15 درصد در مصرف سوخت صرفه جویی می شود. در ادامه به برخی از مزیت های ریمپ ای سی یو اشاره می کنیم:

افزایش قدرت و گشتاور

ریمپ خودرو این امکان را دارد که محدودیت های تعیین شده بر روی وسیله نقلیه شما توسط سازنده را حذف کند. با انجام این کار می توانید بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، ارتفاع و کیفیت سوخت موجود در آن، پارامترهای مختلف وسیله نقلیه خود را دقیق تر کنید. تنظیم دقیق همه این جنبه ها باعث افزایش قدرت و گشتاور اتومبیل می شود.

صرفه جویی در سوخت و بهبود اوضاع اقتصادی

تغییر نرم افزار خودرو شما می تواند در افزایش mpg (مسافت طی شده با یک باک بنزین) تاثیر داشته و در مصرف سوخت صرفه جویی کند؛ این کار به مدیریت هزینه های شما نیز کمک می کند.

بهبود عملکرد و قابلیت رانندگی

بهبود عملکرد و کارایی اتومبیل باعث می شود که رانندگی کردن با وسیله نقلیه شما آسان تر و بهتر شده و قابلیت رانندگی خودروتان تا 40 درصد ارتقا یابد.

بهبود عملکرد دریچه گاز

ریمپ ای سی یو می تواند به به میزان قابل توجهی بهبود قابلیت پاسخ موتور و پاسخ گاز دریچه گاز کمک کند. این اتفاق برای افرادی که نگران کارایی وسیله نقلیه خود هستند بسیار مهم و حائز اهمیت است.

دارای قابلیت تنظیم

نکته مهم در مورد تغییر نرم افزار موتور خودروها این است که آن ها کاملا مطابق با نیازهای شما قابل تنظیم هستند. شما حتی می توانید بیش از یک بار ریمپ کرده و تنظیمات گوناگونی بر روی خودروتان اعمال کنید و بسته به نیازتان هنگام رانندگی از قابلیت های آن ها استفاده کنید.

آیا ریمپ کردن برای موتور خطرناک یا مضر است؟

ریمپ کردن عبارت است از تغییر تنظیماتی که بر واحد کنترل موتور خودرو تاثیر می گذارد. این کار می تواند آثار زیان باری نیز به همراه داشته باشد. اما این مسئله به فردی که این نرم افزار را نوشته است، بستگی دارد. همچنین مهم است که فردی که مسئولیت تنظیم تغییرات وسایل نقلیه را بر عهده گرفته است، چگونه این تنظیمات را بر روی خودرو اعمال می کند. از این رو هرگز نباید خودتان به طور شخصی اقدام به این کار کرده یا برای تغییر نرم افزار به سراغ افراد یا مراکز تایید نشده بروید. شرکت هایی وجود دارند که نرم افزارهای ECU را می نویسند. این شرکت ها اغلب این نرم افزارها را آزمایش می کنند و پیش از آن که به مرحله عرضه عمومی برسند، آن را برای مدت یک سال یا بیشتر در اختیار بسیاری از وسایل نقلیه قرار می دهند. مرکز ریمپ کاراک کلیه خدمات مربوط به ریمپ انواع خودروها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می دهد.

تغییر نرم افزار واحد کنترل به غیر از ارتقا عملکرد خودرو چه مزیت های دیگری دارد؟

حالت والت (valet mode) و ایموبلایزر (immobiliser mode) از دیگر امکاناتی هستند که متناسب با نرم افزاری که بر روی ای سی یو خودرو خود نصب کرده اید می توانید از آن ها بهره ببرید. این حالات از طریق سوئیچ اصلی فعال می شوند. ایموبلایزر به سیستم امنیت الکترونیکی گفته می شود که در صورت فعال بودن از روشن شدن خودرو با هر چیزی به جز سوئیچ اصلی آن جلوگیری می کند. این سیستم در حقیقت مانع از به سرقت رفتن خودرو شما و روشن شدن آن با روش هایی چون اتصال سیم های سوئیچ می شود.

حالت والت که به آن حالت اعزام به تعمیرگاه نیز گفته می شود یکی دیگر از امکانات و قابلیت های امنیتی است که ریمپ کردن ارائه می دهد. وقتی حالت والت را فعال می کنید در حقیقت اجازه استفاده طولانی مدت از خودروتان را به دیگران نمی دهید. این حالت برای موقعیت هایی چون زمانی که پیشخدمت قصد انتقال خودرو شما به پارکینگ اختصاصی رستوران را دارد بسیار کاربردی است. حالت والت سرعت و عملکرد خودرو را محدود می کند. (به عنوان مثال حداکثر سرعت اتومبیل شما ممکن است به 16 یا 32 کیلومتر در ساعت برسد.)

ریمپ خودرو 206 و مزیت های آن

خودرو 206 از محبوب ترین و پر فروش ترین خودروهای ساخت داخل است که موتور آن از سری TU و از خانواده موتورهای چهار سیلندر بوده و برای نخستین بار حدود 35 سال قبل (در سال 1986) با خودرو Citroën AX معرفی و به بازار عرضه شد. ریمپ کردن هر کدام از خودروهای 206 تیپ 1 تا 6 شامل تغییرات متفاوتی است که در بهبود عملکرد خودرو تاثیرگذار است.

همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره شد، ریمپ کردن و تغییر نرم افزار کامپیوتر خودرو موجب افزایش و بهبود کارایی آن می شود. در ریمپ خودرو 206 از طریق اصلاح جرقه زنی شمع ها، اصلاح پاشش سوخت سوزن های انژکتور و اصلاح هوا دهی دریچه گاز مصرف سوخت کاهش پیدا می کند. همچنین اصلاح جرقه زنی شمع ها کمک می کند که احتراق به خوبی صورت گیرد و طول عمر موتور افزایش یابد. ریمپ کردن سبب می شود که سوخت به صورت افشانه ای پاشیده و اکسیژن و سوخت به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند. به این ترتیب بازده موتور خودروتان افزایش می یابد. اگر سوخت و اکسیژن با نسبت درستی با یکدیگر ترکیب نشوند، موتور خودرو آسیب دیده و خودرو راندمان لازم را ندارد. در صورت زیاد بودن سوخت، احتراق به خوبی رخ نمی دهد و اگر هوا بیشتر از اندازه استاندارد باشد، مخلوط اکسیژن و سوخت خاموش می شود.

ریمپ 206 در مرکز چیپ تیونینگ کاراک

مرکز ریمپ و چیپ تیونینگ کاراک با بهره مندی از کارشناسانی مجرب و متخصص و با داشتن سال ها تجربه در زمینه ریمپ موتور انواع خودروها، کلیه خدمات مربوط به ریمپ خودرو 206 شما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. از جمله خدماتی که در این مرکز برای ریمپ خودرو 206 ارائه می شود می توان به افزایش قدرت خودرو، کاهش مصرف سوخت، افزایش سرعت و شتاب، رفع کپ اولیه، حذف لرزش های خودرو، کاهش دمای کارکرد فن، رفع کپ حین حرکت، حذف محدودیت های دور موتور و .... اشاره کرد. به مجموعه این خدمات فول ریمپ 206 گفته می شود. از دیگر خدماتی که در مرکز کاراک ارائه می شود می توان تیوتینگ خودرو و صداگیری خودرو را نام برد.

منبع: ماشین3

بهترین سایتهای مدیا

مجموعه سایتهلیی مه شما میتوانید  خدمات مربوط به مدیا را دریافت کنید

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155

 

بهترین موتور جستجوی کالای ایرانی : نوبشو

بهترین موتور جستجوی کالای ایرانی : نوبشو

نوبشو نام پتلفرم موفق است که در حال حاضر بهترین موتور جستجوی کالا در ایران است و در زمان کمی محبوبیت زیادی را کسب کرده است و این موفقیت حاصل تفکر و مهندسی صحیح این پلتفرم می باشد که زیرنظر مستقیم مهندس وحید موسوی، مدیر پروژه این پلتفرم پیاده سازی شده است .

مهندس موسوی، نوبشو را حاصل تجربه های پیشین خود میداند . همچنین وی معتقد است سیستم نوبشو ، سیستم کامل شده ی دیگر سیستم هاست که عیوب آنها را به دقت پوشش داده .

افرادی که با این موتور جستجوی کالا کار کرده اند، این موتور جستجو را بسیار کاربر محور و ساده می دانند .

سادگی بی حد و حصر نوبشو و توجه ویژه و مستقیم این پلتفرم به نیاز کاربران با نیل هدف رضایتمندی کاربر، این پلتفرم را تبدیل به موتور جستجوی کالای بسیار موفق نموده است .

نوبشو ویژگی هائی دارد که پلتفرم های قبلی کمتر به آن توجه کرده اند و به همین دلیل است که این موتور جستجو تبدیل به یک پلتفرم بسیار موفق شده است. مواردی از جمله محتواهای گوناگون در جهت راهنمائی کاربر برای خرید بهتر و بهینه تر و همچنین ارائه خدماتی نظیر خدمات دیجیتال مارکتینگ و افزایش فروش بهینه تر و همچنین طراحی وبسایت و سئو برای فروشندگان .

 

uur_b4.jpg

 

پیش از این پلتفرم ها تنها اطلاعاتی را برای آنکه موجود باشد و نه با هدف راحت تر کردن کار کاربر برای خرید محصول ارائه می دادند . اما در حال حاضر، نوبشو با داشتن ژورنال نوبشو ، مقالاتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که بتوانند به راحتی و با راهنمائی دقیق تر بتوانند محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند. در خصوص لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم جانبی موبایل، اطلاعات دست اولی راجع به تور و سفر نظیر راهنمای خرید تور سنگاپور و غیره از جمله این مثالهاست که می تواند برای بسیاری از کاربران کاربردی بوده و در جهت ذخیره زمان کاربران و عدم اتلاف وقت آنها باشد .

 

 

نوبشو دقیق بوده و از ارائه اطلاعات بیشتر از آنچه کاربر نیاز دارد، به شدت پرهیز میکند و سعی کرده بتواند اطلاعات دقیق را در اختیار کاربران قرار دهد. معمولاً موتورهای جستجو باید دقیق باشند تا بتوانند این اطلاعات را در اختیار کاربران بدون کمی و کسری و بدون ارائه اطلاعات بیشتر که به آنها نیازی نیست، قرار دهند . خوشبختانه نوبشو با مهندسی صحیح توانسته گوی رقابت را در این میدان از رقبا برباید و تبدیل به یک ابر برند شود .

وجود بیش از 2 میلیون محصول همراه با داشتن بیش از هزار مقاله مفید در نوع خود رکود جدیدی است و می تواند منجر به راحتی کار کاربران شود .

پیش از خرید هر محصول می توانید با جستجوی دقیق در نوبشو، اطلاعات دقیقی را پیرامون مدلهای مشابه پیدا کنید و با اطلاعات دقیق تری به خرید خود ادامه دهید . لازم به ذکر است که این دسته از اطلاعات ژورنال نوبشو معمولاً به زبان فارسی برای اولین بار تهیه شده اند  و همچنین خوشبختانه این مقالات حول محور و محصولات خاصی با جانب داری خاصی نمی چرخد و تنها بیان کننده واقعیات در خصوص محصولات مختلف است پس می توانید با اطمینان خاطر مطالعه نمائید .

نوبشو برای طراحی و مهندسی، از مهندسان مبتکر و متخصص بهره جسته است . پروسه مهندسی موتور جستجوی نوبشو برای رعایت workflow ها جدی در نظر گرفته شده و هر قسمت بصورت تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته و مشکلات در هر قسمت از فرآیندها مورد بازبینی و اشکال زدائی قرار گرفته است .

زمانی که به دنبال انتخاب یک محصول در نوبشو هستید، به طبع وجود فروشندگان مختلف و تفاوت در تنوع محصولات در یک دسته ممکن است شما را به عنوان خریدار کمی سردرگم نماید. نوبشو در این قسمت نیز به فکر کاربران بوده و با ارائه ژورنال نوبشو و با ارائه بیش از 900 مقاله در زمینه های مختلفی که بسیاری از آنها برای اولین بار به زبان فارسی تولید شده اند، به بررسی محصولات مختلف می پردازد و حتی برندهای یک دسته را نیز با هم مقایسه می نماید .

از دیگر ویژگی های خاص نوبشو، این است که متخصصین تولید محتوای نوبشو، در صورتی که مقالاتی ارزشمند برای ارائه داشته باشید با پرداخت هزینه مقاله، مقاله شما را در ژورنال نوبشو درج می نمایند (البته طبعاً مقاله باید شامل استانداردهای خاص باشد) . همچنین اگر برای خرید دقیق تر خود و یا کسب اطلاعات دقیق تر نیاز به اطلاعات دقیق تر دارید، کارشناسان نوبشو مشخصات مقاله درخواستی شما را دریافت می نماید و با تحلیل نیازمندی کاربر، اقدام به تولید محتوای مورد نظر می نمایند. حائز ذکر است که بهتری روش برای دستیابی به محتوا یا مطلب مورد نظر، استفاده از امکان جستجو در ژورنال نوبشو است که به شما اجازه می دهد مقاله مورد نظر را جستجو نمائید . جستجوی دقیق را پیش از هر چیزی به شما پیشنهاد می نمائیم .

 

 

 

اما در بخش نوبشو مارکتینگ، کارشناسان بخش دیجیتال مارکتینگ نوبشو، اقداماتی نظیر طراحی صفحات وب، طراحی وبسایت، ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ در خصوص افزایش طبیعی فالوور اینستاگرام و افزایش ممبر در تلگرام را انجام می دهند. خدماتی نیز نظیر تولید محتوای تخصصی و افزایش رتبه وبسایت در موتورهای جستجو که با نام سئو شناخته می شود بصورت کیفیت بالا توسط کارشناسان این بخش صورت می گیرد .